Oh this town, kills you when you are young

Sitter här alldels proppmätt i magen efter min underbara nachotallrik. Kan bara säga att det var nog den godaste jag ätit, haha. Ska nu försöka ta tag i plugget innan Tove kommer, fast vi ska plugga lite tillsammans så kan lika gärna vänta ett tag till.

Sitter och lyssnar igenom lite låtar, den som spelas mest i mina hörlurar just nu är "Broder Daniel - Shoreline". Tycker den är otroligt bra och dem har väldigt många bra låtar som jag fastnar för. Men nog pratat om musik, haha. Inte direkt mitt största intresse om man säger så.

Nu är det dags att få arslet ur vagnen och börja plugga, skriver sen när Tove kommer, kan ni få en söt liten bild på oss, haha!


an old picture of my beloved Tove

 

 


Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0