Mys med familjen!

Sitter och kollar lite på tv med mamma och pappa nu innan jag ska återgå till pluggandet. Har vart och handlat lite vindruvor, choklad och dricka till nationella i morgon. Har även ätit en god middag, dock kan jag inte äta så mycket pga magen. Men det kommer nog igång snart, hoppas jag!

I morgon är det en vanlig skoldag, nationella hela förmiddagen och eftermiddagen blir en lektion hemkunskap. Blir ingen NO eftersom vi har det hela morgonen, skönt! Vill ner till stan och hitta något nytt så får hoppas på att det bli så. Nu ska jag fortsätta kika på bygglov som mina päron kollar på. Kanske skriver innan skolan i morgon, annars ha en bra dag i morgon, puss!


En bild på mig och min söta kusin Ebba, älskar henne verkligen! Snodde bilden från hennes blogg, kika in här!

Kommentarer
Postat av: angela

är ni kusiner? :O haha woow, min mosters man är hennes farfar :o så brukar träffa henne ibland. what a small world we live in! :D

2011-03-16 @ 15:13:51
URL: http://angiieyago.blogg.se/
Postat av: Ebba

Du är vacker jag älskar dig :*<3

2011-03-17 @ 08:56:32
URL: http://eebbalindgren.bloggplatsen.se

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0