Måndag 28e mars 2011

Go'kväll på er!

Jag är så dålig på att uppdatera men jag känner att jag vill prioritera tiden på annat.. Idag så ringde klockan en timma innan vad den skulle göra så jag somnade om den timman som va kvar av min älskade sömn. Gick upp för att göra en väldigt god måndags frukost.
När man kom till skolan så hade jag bara en kvarts lektion som var helt onödig. Åkte till stan för lite shopping men inget fall mig i smaken. Hittade lite nagel-smycken som fick följa med mig hem. Skulle köpt naglar men pengarna hade inte kommit in på mitt kort så det får bli i morgon..

Efter stan så åkte jag hem till Tove där vi gjorde våfflor, det satt inte helt fel vill jag lova. Vi satt och prata en hel del och några goa skratt vill man inte tacka nej till. Åkte hem runt fem och då stack jag ut på en springrunda, otroligt skönt att rensa tankarna och dels vara ute i den sköna vårsolen.
Väl hemma var det fokus på plugg som nu äntligen är klart, känns som en lättnad.

Okej tråkigt inlägg men det va min dag, kommer nog inte skriva mer idag så vi hörs då när vi hörs. Ha det bar så länge, pussar till er mina kära läsare!


sommaren, kom till mig. Står
inte ut längre..





Kommentarer
Postat av: Malin Wickström

Hej min älskade underbara gulliga tjej! Om du bara visste hur mycket jag saknar dig! kollade igenom bilder på datan o när jag hittade gamla på dig blev jag tårögd <3 du är så underbart fin! Vet du det <3 önskar jag kunde träffa dig oftare.. You are my angel<3

2011-03-31 @ 18:20:50
URL: http://malinelisabett.blogspot.com

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0