Måndag 21a Mars 2011

Hej på er!

Måste bara säga att jag verkligen älskar sovmorgon. Jag börjar igentligen tjugo i tio men det är bara elevenval där jag bokstavligt talat bara rullar tummarna. Så då kan man lika gärna sova och komma till nästa lektion som börjar halv tolv. Underbart skönt!

Dagen i helhet kommer bli jätte bra. Tre lektioner i skolan sen slutar man vid tre. Åker hem till Rinat och väntar på Michelle som ska köpa en pälsväst av Rinat. När "affären" är klar så åker jag och Michelle mot Tuna Park för lite shopping och mat. Hoppas på att hitta något snyggt, sen blir det att äta något gott på Tuna. Riktigt sugen på deras kycklingsallad, så det blir nog en sån!

Nej nu ska jag blåsa håret, packa det sista och dra till skolan. Hoppas ni får en bra måndag, kram!♥



bjuder på två "blötahåret" bilder, haha!


Kommentarer
Postat av: macka

ge mig pengar ;)

2011-03-21 @ 19:48:42

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0