Japansk manikyr

Jag sitter fortfarande kvar här och bara drömmer mig in att jag har en massa pengar framför mig just nu. Har dels kollat igenom Foki's blogg och bara älskar hennes naglar. Jag älskar de där japanska naglarna så har beställt hem lite saker som behövs för att designa såna. Dock kan jag inte beställa allt som jag vill men lite grunder att börja med.

Lösnaglarna kan man köpa i stan men acryl-lim och lite pärlot får man beställa. Ska kolla på panduro om man kanske kan köpa lite saker där, som glitter osv. Måste gå till kicks och köpa massa lösnaglar utan färg och sedan lite penslar så jag kan måla naglarna. Kommer bli jätte spännande och har vela gjort det hur länge som helst!

Lägger upp lite bilder på Foki's coola naglar, snart ska jag också ha såna fina och coola på mina händer, wihhoo!





Tycker naglarna är as coola och man kan verkligen göra sitt egna. Om jag blir bra på de så kan man kanske tjäna något på det? Men träna, ja det behövs verkligen. Nu ska jag faktiskt stänga av, godnatt på riktigt! ♥

Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0