I'm so tired in my head so I take a drink

Hejsan svejsan!

Har nyligen kommit hem från en halvtimmas solning. Det var alldeles för varmt så jag kunde inte koppla av. Det var nog de värsta jag vart med om.. Dagen har iallafall spenderats med en goding som verkligen gjorde min dag.

Förlåt för mitt panik inlägg i morse men jag hade verkligen brådis. Hann med bussen och fick dels vänta.. Så jag inbilla mig nog lite om hur brådis jag hade, men det lär man sig!

Ska nu äta lite spicy och sedan ta tag i plugget. Läsa klart en bok som inte alls faller mig i smaken gör att jag skjuter upp det hela tiden. Dags att ändra på det! Vi hörs i morgon då jag har sovmorgon. Ha en bra onsdag kväll mina kära läsare!


en äckel bild.. men who cares?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Om nu denna goda personen är en kille så ska jag ge dig ett tips, sluta leka med andra killars känslor och ljug inte heller för dom!.... Besviken.

2011-03-27 @ 17:46:09

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0