I'm back from the sun

Har precis kommit hem från stan. Solade 25 minuter sen kom min kära mor och hämta mig. Ska snart iväg och handla med pappa inför i morgon. Ska iväg med klassen och göra ett slags "äventyr". Så ikväll sover min älskade Tove här, kommer bli jätte mysigt.

Efter jag handlat blir det att plugga. Har so prov på torsdag som handlar om andra världskriget. Vi har typ hållt på med det i tre månader så tror det kommer gå väldigt bra. Dels de som vi ska göra ute i skogen hela dagen i morgon handlar om andra världskriget. Ska även laga mat och det blir så gott som nachotallrik. Blev sjukt sugen på det när vi hade so idag så jag bara kände att det måste vi äta ikväll, mums!

Nej nu blir det på med jackan och hoppa i skorna så ska jag iväg och handla, ha det bra, vi hörs senare, puss!



sten cool i mina nya glajjor!

 

 


Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0