I see you disappear along the street, my tears flowing softly along my cheek

Hej igen!

Sitter och funderar på om jag ska starta en film innan det är dags att sova eller om jag bara ska lägga mig i sängen och lyssna på underbara låtar. Väldigt avkopplande med en ELLE tidning på det hela.

Då när jag stod och laga min goda fruktsallad så började jag tänka på bakterier. Om man är ute och äter eller som när man äter i skolans matsal så borde det finnas hur mycket bakterier som helst. De kan ha missat då dem diskat, någon kan ha hostat över maten, kanske pillat sig i stjärten eller något, nej men haha. Tänk vad ohygiensikt allt är igentligen. Jag börjar typ få sån här fobi att äta ute. Ibland då man fikar på First Class så har man lyckats fått en smutsig sked och då kan jag bli så att jag inte ens vill hugga in på den goda kladdkakan.. Usch nej det är så vidrigt, haha. Eller juste då man äter i skolan och hittar ett hårstrå i maten, då börjar jag alltid må illa och tänka på det värsta.. ETT STJÄRT HÅR, även fast jag vet att håret kommer från någons hår i huvudet..

Nej men ville bara skriva det, tycker det är lite disgusting.. Nog pratat om de, nu ska jag ta och borsta mina tänder och sånt. Hinner nog skriva i morgon innan jag börjar skolan, sov gott!


en trött Linda påväg hem från en skridskotävling i Holland, man saknar verkligen skridskorna..

Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0