Have you ever felt so sad you can hardly stand?

Hej på er!

Har nyss kommit in efter en springtur. Va otroligt skönt att springa av sig och rensa sina tankar. Det är så mycket hela tiden som gör mig deppig och sen dels mycket i skolan som gör mig stressad. Så att springa idag, ja det gjorde verkligen min dag!

Ska snart äta lite middag sen plugga lite hade jag tänkt. Blir en hemma kväll eftersom i morgon tillbringas fredagen med brudarna, kommer bli jätte kul! Skulle ha dansat men känner att jag inte vill börja i mitten av terminen och orkar inte stressa i morgon, så får sattsa på dansen nästa termin!

Skolan gick bra, fick reda på nationella och jag klarade det, as glad. Känns som om min dag har vart helt okej.. Men nu snackar jag en massa strunt. Vi får höras senare, ha en bra kväll så länge, puss! =)


Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0