En mycket lugn kväll

Efter mat, glass med hemma gjord chokladsås och mycket tv tittande så känner jag min utvilad. Känner att jag inte behöver sova i natt, eller? Jodå efter fortsatt plugg så blir det att krypa ner i sängen och försöka sova..

Sitter nu och kollar efter en skolavslutningsklänning men inget faller mig i smaken. Vill ha något annorlunda, något eget eller vad man ska säga. Har kollat lite på Nelly och sidorna men inget faller mig i smaken. Jag vill ha något som jag skulle kunna betala hur mycket som helst för. Men ska vänta och se om det kommer in mera klänningar som man kanske kan falla för.
Men som sagt, det är ett tag kvar så jag har tid på mig. Nu ska jag tvätta bort sminket, ringa Michelle och plugga lite.

Ni får ha en bra fortsatt kväll så hörs vi i morgon, godnatt puss till er!


Kommentarer
Postat av: ojojojoj

du är min förebild gummsan ! puss

2011-03-25 @ 16:13:10

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0