BESTÄLLT

Nu när programmet tog slut så passar jag på och nätshoppar lite som dock är väldigt farligt.. Jag beställde några snygga tattoos, eftersom mamma inte tillåter mig att göra någon äkta. Men dessa två fastnade jag för så dem beställde jag, ur snygga vill jag bara säga!





En pistol och två svalor, väldigt fint. Skulle dock aldrig kunna tänka mig att ha en pistol på min kropp men tyckte den va ganska så stilren..
Vet ej om de blir något mer inlägg idag, men ah det visar sig..

Har en fråga om det är någon som gör enkla deisgner? Skulle vilja göra om min design till något stilrent.. Maila mig på,  [email protected]
Tack på förhand!


Kommentarer
Postat av: J cola

Ge oss en riktig RÖV bild!

2011-03-01 @ 21:10:34

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0