Att ha föräldrar som bryr sig

Ja rubriken talar för sig själv. Jag är så glad att jag har föräldrar som bryr sig om mig. Att dem på ett sätt inte vill att jag ska hitta på vissa saker även fast jag gör det ändå. Men att dem kan låta mig testa och bevisa att jag kan och har mina gränser.

Ibland får jag frågor som " låter dina föräldrar dig festa och dricka alkohol?".. Nej det gör dem väl inte. Men jag säger ju alltid att jag ska på fest och ibland så hämtar de mig och då ser dem att de kan lita på mig. Klart ibland dricker jag men det kan vara runt en cider eller två men aldrig så jag blir helt borta. Det är nog de sista jag skulle göra..

Så det jag vill komma till är att jag är så glad att jag har mina föräldrar. Man kan bli avis på dem som låter sina barn göra allt som de vill. Men om man ser det i en helthet så är jag så jävla glad att mina föräldrar bryr sig. Jag är tacksam för det och jag älskar dem så otroligt mycket!

Jag älskar min mamma och pappa, de är dem underbaraste personerna jag vet, det är dem jag ser upp till och det är de som lärt mig allt här i världen. Ville bara skriva ett litet inlägg om detta. Få skriva av mig lite!

Nu ska jag damma klart mitt rum sen ta mig en varm dusch, ha en bra dag! Kramis =)



de är ni som lär mig



Kommentarer
Postat av: emma

kan du inte berätta om vad du valde för gymnasium? :)

2011-03-13 @ 16:22:33
Postat av: Mamma

Tack gumman<3 Älskar dig!

2011-03-17 @ 16:48:49

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0