9 mars 2011

Godmorgon!

Sitter här och väntar på att pappa ska skjutsa mig till skolan. Hade sovmorgon till tjugo i tio men eftersom jag kom hem runt tio igår efter vi haft äventyret med klassen så tog jag och även några fler längre sovmorgon. Kännde att jag verkligen behövde det. Så idag blir det en skön dag. Först so, lunch sen bild och no, låter som en toppen dag och fint vänder på det hela!

Igår hade jag verkligen jätte roligt med klassen. Det va länge sen vi gjorde något tillsammans, men det va underbart. Man vill ta vara på varenda dag med klassen eftersom det är den sista terminen. Väldigt tråkigt att vi ska splittras. Men ser fram emot gymnasiet, tror det kommer bli jätte bra!

Idag ska jag plugga, så himmla tråkigt. Men i morgon har vi so prov så jag måste ligga på topp, haha. Nej men nu ska jag packa ihop väskan sen ta på mig min skinnjacka, underbart!



yeah sol idag, på med glajjorna bara!

Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0