7 mars 2011

Godmorgon!

Sitter här i min underbara säng ny duschad och ska snart gå och blåsa håret. Har en skön sovmorgon idag som sedan börjar med svenska nationella, den sista delen. Det känns som om det kommer gå jätte bra, för det är pratövning och jag gillar att prata så, haha.

Min helg började bra men på slutet blev det lite kaos, men sånt händer ibland. Hade väldigt roligt och träffade en massa folk. Igår var jag i Stockholm och hälsade på min kära bror och hans familj. Det var jätte mysigt och vi tog en promenad längst med vattnet i den sköna vårsolen!

Nej nu måste jag fortsätta fixa mig, pappa hämtar upp mig ungefär halv tio. Ha en bra dag så hörs vi nog ikväll!


I want summer back.

Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0