5e Mars - 2011

Godmorgon!

Sitter just nu i Sandras kök efter att vi ätit frulle. Vi vaknade runt tio och då låg vi kvar i sängen och snacka massa skit innan vi gick upp för att kolla på film. Alla vi fem låg som sälar där uppe i soffan.. Efter filmen gjorde vi kaffe och fixa fram frulle. Starta musik och ja vad händer då? Jo vi börjar dansa som aldrig förr, haha.

Igår efter jag bloggat fortsatte vi att lyssna musik och sånt. Runt tolv gick vi ut och bada i jacuzzin och satt där ett bra tag. Jag och Elin skulle rulla oss i snön och då när vi slängde oss ner skar snön in i huden för den va så hårt packad, så där sprack den idén. Men i allafall då vi kom in så la vi oss i soffan och kollade film och bara myste. Somnade runt halv tre och jag kan verkligen säga att det vart den bästa fredagen på länge!

Men nu ska jag vara social med min älskade brudar, kanske kommer lite bilder från någons mobil eller så, ingen hade lust att fota igår. Men ha en bra lördag så hörs vi nog senare!



Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0