4e Mars 2011 - skolan

Hejsan!

Sitter just nu och har b-språk, engelska. Det går väldigt bra, skrev nyss klart min novell och verkar som att läraren gillar den. Skolan idag har vart helt okej förutom att jag har vart jätte trött. Hade svårt att sova igår och en massa tankar bara flög fram och tillbaka i huvudet. Men en trött skoldag får man stå ut med.

Har en lektion kvar som är syslöjd, avkopplande och bra. Ska fortsätta min skiss på en klänning som jag ska sy innan terminen är slut. Ska köpa eget tyg och verkligen hoppas på att den blir bra. I allafall så efter skolan ska jag ner på stan och möta upp Angelica. Ska shoppa lite, sola, ta hål i örat och ja lite smått.
Blir hem att packa och fixa lite sen dra mig hem till Sandra. Så tråkigt att det regnar för vi ska eventuellt bada ute.

Men nu är det back to work, ha en bra fredag. Kanske hör av mig senare men annars så hörs vi i morgon!


idag ska jag tå hål såhär. väldigt nervös ska ni veta..

Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0