3e Mars 2011

Förlåt!

Ja verkligen förlåt för jag inte skrivit på hela dagen. I morse så försov jag mig så då hann jag inte och direkt efter skolan åkte jag ner på stan för att möta upp Mich och skulle shoppa lite plus ta en fika. Skulle gjort en massa saker på stan idag men allt sket sig då jag märker att plånboken ligger hemma.. Toppen, allt har typ skjutits upp till i morgon!

Kom i alla fall nyligen hem från Mich och ska ta tag i plugget lite. I morgon är det fredag och det känns underbart. Efter skolan blir det fixa lite på stan som sagt och sedan tillbringas kvällen hemma hos söta Sandra. Vi ska laga mat, bada, kolla en massa skräckfilmer och bara ha en tjejkväll, känner att det behövs verkligen.

Jag ska försöka skriva innan skolan i morgon, annars så får ni väl stå ut lite, hehe. Nej nu måste jag faktiskt plugga innan jag ska lägga mig i sängen och försöka sova. Godnatt på er kära läsare!



bjuder på en ur kass databild, haha..

 


Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0