2a Mars - 2011

Godmorgon!

Vilken härlig morgon, vakande med solen i ögonen och fick då ingen lust att ligga kvar i sängen längre. Gick upp och ställde mig utanför dörren för att känna på vårsolen, tror det gjorde min dag..

Är hemma från skolan idag med för jag hade feber igår. Idag är febern borta och är inte lika förkyld som igår, känns bra det tycker jag! Har även sovit hela natten utan att vakna, så tror det är på bättringsvägen.
Ska be pappa åka och köpa lite frukt så jag kan göra mig en god fruktsallad, man blir så sugen på något när man bara sitter hemma. Så istället för att äta en massa godis så är jag väldigt sugen på en massa frukt. Det är ett av mina mål idag, haha.

Skulle igentligen tagit en fika med Rinat idag men det har vi skjutit upp till nästa vecka tyvärr, men ingen av oss hade direkt tid resten av veckan så det blir av nästa vecka istället.

Ska fortsätta kolla runt lite på datan och sen bara slappa, kommer nog blogga lite senare sen igen, ha det bra så länge och ta vara på solen!


bjuder på en sommarbild.

Kommentarer
Postat av: J cola

Vi väntar på bilden =D

2011-03-02 @ 10:21:40

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0