20 Mars 2011 - Grattis världens bästa syster!

Godmorgon!

Ännu en till härlig och solig dag som gör en lycklig. Gårdagen var jätte mysig, åt massa onyttigheter, kollade bra filmer och fikade på First. Ja Rinat och Tove gjorde min lördag!

Idag blir det helt annat. Runt 12 ska familjen äta på Akropolis för att fira Jenny lite extra, hon blir 19år idag. Grattis min älskade syster! På eftermiddagen kommer det lite folk hit för fortsatt firande. Kommer bli jätte kul. Ska även hinna med att plugga lite idag, kan inte stanna hemma från skolan i morgon för jag har en massa plugg. Även fast de skulle behövas!

Men nu ska jag fortsätta med städningen sen in i en dusch och vidare mot Akropolis. Ha en bra söndag mina kära läsare. Jag lovar att skriva ikväll eller på eftermiddagen. Kramis!


Grattis världens bästa syster,
hoppas du får en bra 19års dag!
Massa kärlek till dig från mig

Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0