19e Mars 2011

Godmorgon på er solstrålar!

Hoppas ni sovit gott och hade en bra fredag. Själv var min fredag med än bra vill jag säga. Kom till Sandra runt fem och efter en stund kom Ange också. Satt och prata om lite allt möjligt och moffade lite godis. Alex kom och hämtade oss runt halv sex så vi slapp gå till dansskolan. Jag vill bara säga att det var sjukt kul! Även fast vi mest gjorde lite övningar men den sista kvarten då vi skulle lära oss början av dansen va det sjukt kul! Så jag tror vi tjejer ska fortsätta att dansa.

Efter dansen spenderade jag min fredag med en underbaring som gjorde min fredag. Mamma hämtade mig halv ett ungefär och gick och la mig på direkten då jag kom hem. Vaknade för någon timma sen och nu sitter jag här och glor på tv.

Idag blir det att plugga lite på dagen och även vara barnvakt åt mina älskade kusiner. På eftermiddagen åker vi till tuna park med min kära mamma och där ska jag handla en present åt syrran som fyller 19år i morgon. Efter tuna park så ska jag hem till Rinat med Tove för att ha en myskväll. Kanske blir att hitta på något men inget planerat. Kommer bli en jätte bra lördag, har saknat våran trio!

Men skriver nog senare, ta vara på vädret vill jag bara säga! Kramis.




Kommentarer
Postat av: sophie

hej sötis! kolla gärna in min blogg och om du gillar den följ den :D

2011-03-19 @ 13:48:07
URL: http://sophhhiesmode.blogg.se/
Postat av: Jenny - Blogg om Vardag, Foto & Mer

Vad händer idag? :)

2011-03-19 @ 15:21:35
URL: http://jennykarolin.blogg.se/
Postat av: Anonym

Om nu denna underbara personen är en kille så ska jag ge dig ett tips, sluta leka med andra killars känslor och ljug inte heller för dom!.... Besviken.

2011-03-27 @ 17:48:17

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0