18e Mars 2011

Go'midda!

Haft en bra dag? Det har inte jag.. Vaknade med att de var massa snö utanför fönstret och det förstörde mestadels av min fredag. Men om man bortser från snön så har dagen vart lång i skolan och kom nyligen hem. Då var det bara att byta om och äta lite innan mamma skjutsar mig till Sandra.
Ska vara hos Sandra ett tag innan vi går till dansen. Ska faktiskt bli jätte kul och ser verkligen fram emot det.

Nu ska jag packa det sista och invänta min kära mor, ha en jätte bra fredag! Har ingen tillgång till data (tror jag) ikväll så blir nog ett inlägg i morgon. Kramar från mig!♥



Ni får ursäkta min feta finne i pannan.. Men sånt händer även den bästa, haha! Faktiskt min ända så ganska så stolt över att det bara finns en av de jävlarna!

Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0