17e Mars 2011

¡Hola!

Sitter här i min ensamhet och funderar på vad tusan jag ska hitta på? Ögonen går i kors för jag är så trött och det ända jag gjort idag är att jag hängt på stan och träffat underbara vänner. Det kan man inte direkt bli trött av? Men i allafall så var skolan väldigt bra, slutade två ist för halv fyra. Hade ingen musik, fast ville faktiskt ha det, älskar musik, haha!

Köpte en underbart snygg klänning idag och mitt iphoneskal låg på sängen då jag kom hem, älskart! Ser dock inte så bling* ut som då man beställde den, men jag älskar det i allafall.

I morgon är det FREDAG, lovley. Ska dansa med Sandra och Ange runt sex sen spenderas kvällen med en underbaring, det gör verkligen min fredag! Nu ska jag tvätta bort mitt smink sen fortsätta läsa klart en bok som ska vara skriven om på måndag! Så vi hörs i morgon någon gång, ha en bra torsdag, kramis!



hatar cam bilder, men det får duga. en liten titt på skalet!


Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0