16e mars 2011

Go'kväll!

Hann inte blogga i morse och det var ganska så skönt. Låg kvar i sängen en stund istället, var verkligen underbart. Nationella kändes verkligen som om det gick bra, blev mer lycklig av att få reda på att man slutade efter nationella för hemkunskapsläraren var sjuk. Åkte då ner på stan med Rinat och Tove, fick med mig en jumpsuit hem, wihoo!

Efter en stund på stan gick jag och Tove till wayne's för en snabb fika, sen mötte jag upp en speciell person som verkligen gjorde min dag, tack kära du!♥

Nu ska jag ta mig ett litet bad och sedan gå och lägga mig. Känner mig lite smått frusen så kan vara skönt att somna varmt. I morgon är det sovmorgon så vi får se när vi höres. Ha en bra onsdagkväll, kram!


last year

 

 


Kommentarer
Postat av: angela

sv: jahaa okay :) ja men ändå coolt hehe!

2011-03-16 @ 21:41:00
URL: http://angiieyago.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0