15 mars 2011

Godmorgon & ber så hemskt mycket om ursäkt!

Jag har inte haft orken till att sitta vid datan då jag blev magsjuk i söndags kväll. Så igår låg jag bara och sov, kollade tv och kunde knappt röra mig. Hade feber och var helt slut efter man spytt hela natten till måndagen. Men idag känns det lite bättre och har dels börjat äta lite igen.

Men om man ser bort från alla sjukdommar så hade jag en toppen helg. Vi firade Elin så det bara skriker om det. Vi fixade en tårta med kladdkaka, marängbotten och massa gott emellan. Vi sjöng för henne och hon visste inte alls om vad som skulle hända. Elin grät, jag grät ja nästan alla grät för vi såg verkligen hur glad hon blev. Det var verkligen jätte kul. Drog iväg på fest där allt slutade bra.

Söndagen vaknade jag upp mellan två sötnosar, Sandra och Michelle. Senare kom Ange och vi städade, lagade tacos och sen gjorde tjejerna ansiktsmålning, haha. Dem var ur gulliga. Tog bussen hem och det var då jag började känna av illa måendet. När jag kom hem dröjde de inte länge tills jag insåg att jag va magsjuk. Men nu är det bättre så då är jag glad, hihi!

Ska plugga lite idag för i morgon är det skolan som gäller och har nationella i biologi, så ska läsa igenom boken lite. Ska även ut och ta lite luft i den fina vårosolen som gör mig avundsjuk att jag inte kan vara ute. Så ska ta och sätta mig ute på altanen och sola ansiktet lite.

Har fått en fråga om vad jag har valt för gymnasie. Tror jag skrev det förut men jag har valt Sam Beteendevetenskap på Rekarne och det hoppas jag verkligen att jag kommer in på. Så det håller jag tummarna för! Nu ska jag kika runt lite på datan, kanske kommer ett inlägg senare. Ha en bra Tisdag!


a old pic

Kommentarer
Postat av: Ebba

du är så fin kusin!:*

2011-03-15 @ 19:14:08
URL: http://eebbalindgren.bloggplatsen.se

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0