11 mars 2011 - mys fredag!

Tjollahoppsan!

Sitter här och myser med mamma och pappa. Vi kollar på det nya programmet 101 sätt att åka ur en gameshow, verkar vara ett väldigt underhållande program.

Min dag idag har vart toppen. I skolan rullade allt på och kännde verkligen att jag hann med en massa saker i dag. Hade ingen slöjd så slutade en timma tidigare. Så då tog jag, Tove och Rinat bussen ner på stan och bara kikade på alla och inget. Fick med mig en ring hem men hittade dock inge snyggt i klädväg.

Efter stan tog jag en prommenad i det fina vädret hem till Sandra där mina älskade tjejer var. Vi åt pizza, chips och planerade inför helgen. Vi smsade Elin och sa att vi har fixat en överraskning inför i morgon och att hon va välkommen hem till Sandra vid sex. Kan inte skriva vad vi ska hitta på för skoj, men hoppas vekrligen hon blir glad!

Nu ska jag fortsätta mysa med min kära famlij, kanske skriver lite senare annars så hörs vi i morgon!


En härlig sommarbild på mig och Rinat, vilken sommar!

 

 

 

 


Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0