10 mars 2011 - En dag med mina underbara tjejer

Hej på er!

Kom nyss hem från en eftermiddag på stan med mina tjejer. Vi satt på wayne's typ i två timmar sen gick vi runt en snabbis på stan. Jag hittade en ring och ett efterlängtat örhänge, äntligen mitt!

Dagen i skolan var helt okej, lite små seg men annars va allt bra. Känndes verkligen jätte bra på so provet så jag hoppas på VG! Men resultatet får man nog reda på nästa vecka.. Har inte så mycket att skriva förutom att jag ser fram emot helgen. Elin fyller på måndag så vi ska festa loss på lördag, känner på mig att det kommer bli jätte bra!

Kanske skriver lite senare har inte så mycket att komma med, ska läsa lite biologi eftersom vi har nationellt prov på onsdag nästa vecka. Ha det bra så länge!


Ni kan få en bättre bild på örhänget senare!

 

 


Kommentarer
Postat av: Elin =) 18 år och mamma till Molly <3

Jätte fint var det :)

KRam<3

2011-03-10 @ 20:51:08
URL: http://elinskogsberg.blogg.se/
Postat av: dd

Hejsan! Jag har också nationella prov på onsdag.. men jag har missat skit mke i skolan:P eftersom jag var bortrest.. men jag undrar, vad är det ni pluggar på? tips? :P



Jätte bra blogg o du är jätte sööööt<3

2011-03-13 @ 19:00:31

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0