The perfect guy?

Finns det en sån? En sån där perfekt kille som man ofta brukar tänka på. Jag tror iallafall att de inte bara är jag som brukar sitta i min ensamhet och fundera ut hur en perfekt kille skulle vara. Och att jag önska att han fanns?

Varför är det alltid samma sak med alla killar? Bråkar man med sin pojkvän är det tjejen som ska komma tillbaka och säga förlåt för man inte vill bråka och kanske inte är lika stark som sin kille? Umgås man med sina killkompisar blir killen galen för han tror massa annat.. Men vi tjejer, jo vi ska acceptera allt som sin kille gör?

Det sägs även att de är mer killar som är otrogna mot sina tjejer än vad tjejer är otrogna mot sina killar. Det känns på ett sätt som att de inte förvånar mig. Vissa tjejer kan inte låta bli killar som har ett förhållande eller vissa killar kan inte låta bli andra tjejer då dem sitter fast i ett förhållande.
Det jag aldrig förstått mig på är varför ska man vara otrogen? Vad finner man i det att hålla på och vara med andra då man är lycklig med den man håller kär..

Jag önskar i alla fall att de fanns den där " perfect guy " som alltid finns i sagor och filmer. Men man kommer nog aldrig få vara med om de om man inte väljer rätt och tänker smart.

ÅH SKÖNT ATT FÅ UT SINA TANKAR, KYSS OCH HEJ JAG HATAR DIG!

( haft otroligt bra dagar på sista tiden, vill bara tacka för dem och alla som gjort mig lycklig, ni kan få en snäll puss! )


Kommentarer
Postat av: Anonym

lögnare

2011-06-17 @ 00:00:47
Postat av: L

håller med dig precis, allt dedär stämmer!

fattar inte varför killar alltid ska vara otrogna? dom fattar inte vilket hjärta dom krossar.

fin blogg btw :)

2011-06-18 @ 15:45:46
URL: http://lovisaroos.webblogg.se/
Postat av: Julia

Har skrivit ett inlägg om samma sak, men ur en annan synvinkel. Läs det, kanske kan det få dig att fundera på ett annat sätt :) kram



http://natgicksnett.blogg.se/2011/may/sluta-leta-efter-perfektion-och-se-vad-ni-har.html#comment

2011-07-06 @ 21:29:21
URL: http://natgicksnett.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0