Släpp inte ditt hjärta för, du måste älska att vara den du är

Kom nyss hem från Angelica. Cyklade hem som tusan för det blev lite kyligt om benen eftersom jag hade shorts på mig. Min kväll var super mysig. Mötte upp Angelica vid konsum för att handla massa frukt och vanlijglass. Vi åkte hem till henne och fixade en god fruktsallad och satt ute och bara myste och prata. Sedan blev det film och när klockan närmade sig elva var det dags för mig att cykla hem. Är väldigt trött så blir tidigt i sängs om man kan somna.

Vill tacka för en mys kväll gumman! I morgon blir det att vara i sundbyholm på kvällen med gänget och sen sover några godingar hemma hos mig, Karolina och Emma. Kan inte bli bättre. Men vi hörs när vi hörs, fred ut!


skönt att vi har samma åsikter, puss gumman!


Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0