Poolen levererar

Gårdagen var hur bra som helst. Först kom tjejerna runt sex och då åt vi middag sen åkte vi ner till ett badställe som kallas Hawaii. Där kollade vi lite innan de va dags att åka hem för att små fixa oss lite. Åkte till Sundbyholm och köpta glass och senare mötte vi upp pojkarna. Bara jag och Emma va modiga att bada så vi bada en stund, var ganska så varmt.

Efter vi vart i Sundbyholm tog vi med grabbarna till Hawaii och kikade lite och satte oss på den lilla klippan. Pratade och sedan tog vi bilarna till mig och bada i poolen. Alla bada nästan och det var super mys.

Vi tjejer vaknade skapligt i morse för vi flöt bort i min varma stuga. Så vi fixade frukost och stack ut till poolen. Har vart där och på Hawaii och badat hela dagen så nu är man helt slut. Fic även reda på att jag och Emma är som barndomsvänner. Vi umgicks när vi va små, helt otroligt. Ganska så chockad. Nu blir det en hemma kväll, underbart!


Jag gillar er massor tjejer!


Kommentarer
Postat av: K

JAG ÄLSKAR DIG

2011-06-30 @ 00:05:46
URL: http://karolinamauriitzson.blogg.se/
Postat av: Linnea

Du är verkligen jättefin :)

2011-07-02 @ 01:04:00

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0