Mysig sommarfika med en kär vän

Gomiddag!

Sitter här hemkommen efter en fika på Mary's café med min käre vän Tove. Dock började de regna då vi satt ute och lunchade så vi förflyttade oss in och tog en fika. När vi skulle bege oss hem så spöregnade de så nu sitter vi här och värmer oss med en stor kopp te.

Senare ikväll blir de fotbollsmatch i Hällby för att kolla på vännen Emma som spelar. Jag följer med Karolina och håller henne sällskap, kommer bli väldigt trevligt!

Bjuder på lite bilder från dagen och sen hörs vi när vi hörs. Nu har jag äntligen sommarlov och snart haft det en vecka, otroligt underbart!


Mina käraste vän, Tove!


Toves till vänster och min till höger. Vi är lite klantiga ibland då...

Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0