LYCKLIG

Idag har jag vart lycklig. Sommaren blir bara bättre och bättre. Har pratat med gänget om att dra upp till Dalarna en kort vecka och bo i stuga och bara umågs. Fyfan vad roligt. Vi tippar på andra veckan i Juli och hoppas på värme och massa annat bra. Alltså kan inte beskriva hur glad jag är om de bli så som vi nu pratat om.

I morgon träffar jag gänget så blir mer prat då och planering hoppas jag på. Och om en vecka är de midsommar. fest och trevligt sällskap står de på listan. Helgen efter är det göteborg med min älskade vän Tove, shopping och Liseberg. Helgen efter det hoppas vi på kortvecka i Dalarna. Åh sommaren kommer bli super!

Nu ska jag kolla film och sova med ett stort leende på läpparna, fyfan så glad! Har dels haft en toppen dag med min kära mor på IKEA och här hemma. Designat ett par shorts som är snart färdiga. Måste bara till götet och köpa mer nitar, puss på allt!


old pic

Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0