I Karolinas vita stuga

Hej igen!

Medans min vän Karolina fixar sig lite så passar jag på att blogga lite snabbt. Vi ska ju som sagt snart på match och sen kommer kvällen bli mer än bra! Kanske blir så att jag sover kvar hos Karolina annars tar jag väl mig hem då ljuset är påväg upp igen.

Det är de som är de bästa med sommarlov. Att man kan vara vaken tills solen går upp igen och bara leva livet. Hoppas bara på att de ska bli fint väder så man kan ta cykeln till stranden och bada och sola och hänga med fina vänner. Men man måste även få uppleva svenska sommar. Alltså sol och regn på samma gång, lite mysigt!

Nej nu ska vi snart dra. Kanske blir ett inlägg senare annars så tar vi det en annan dag, pussar från mig!





Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0