Hearts in the air

Grattis till världens bästa farmor som fyller 60år idag. Jag älskar dig något otroligt och du betyder massor för mig!

Har nyss vart hos farmor och farfar för att fira min underbara farmor som fyller idag. Vi åt massa gott, lyssna då min underbara faster både spelade gitarr och sjöng för oss alla. Det var riktigt trevligt. Sitter just nu hemma hos Karolina och vi ska snart träffa gänget, blir nog att dra till djurgårdsparken och bara umgås med lite ute spel och en härlig filt, haha.

Min midsommar var jätte bra och kunde inte blivit bättre. Nu ska vi fixa det sista och jag återkommer en annan dag eller senare. Puss!
 


Lite bilder från midsommar



Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0