Give me everything tonight

Go'middag!

Har precis ätit luch med min kära mamma. Ska snart hoppa in i en dusch för att sedan rör mig hem till Anna. Där ska vi fixa oss, och lite sånt innan vi drar i väg på fest. De va sjukt länge sen jag festa så det kommer bli super bra.

Festen är i kvicksund och får se hur man tar sig hem osv, haha. Men allt löser sig så det blir nog bra. Vi tar tåget dit så ja, blir väl tåg eller buss hem? Aja nu måste jag hoppa in i duschen.

Igår hade jag en toppen kväll med Karolina och de underbara killgänget som jag även kanske träffar på ikväll. Ha en bra lördagkväll mina läsare, puss!


Jag älskar dig gumman! ♥


Kommentarer
Postat av: K

Jag älskar dig massor vännen!

2011-06-19 @ 11:46:10

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0