En efterlängtad soldag!

Idag är min termometer upp i 25grader. Äntligen är värmen och sommaren tillbaka. Vaknade runt tio och har småfixat lite här hemma. Har legat vid poolen några timmar men det blev ganska så tråkigt tillslut.. Måste försöka ta mig till stan eller tuna park för att köpa en ring till örat, så ska kanske ringa efter skjuts. Annars runt fem kommer Karolina och Emma. Får se vad vi hittar på men kvällen tillbringas som sagt i Sundbyholm med killarna, mys!

Nu är det bara några dagar kvar tills fredag då jag åker till Göteborg med min kära vän Tove. Vi ska shoppa, gå på liseberg och äta massa gott. Åker dock hem natten till lördag men skönt att komma bort en dag i alla fall! Nej nu ska jag fixa lite sen se om jag kan ta mig till tuna park, ha en bra dag i de fina vädret, fred ut!


jag och min brylling, Ludwig Strid ♥


Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0