Du är vacker som du är

Idag är solen äntligen framme här i Eskilstuna och jag sitter inne? Fast va ute och sola och bada i några timmar men man tröttnar tillslut.. Igår hade jag en super kväll med gänget. Vi va i djurgårdsparken och sen blev det film mys hemma hos Karolina. Min snälla mamma hämtade mig runt halv tre och somnade nästan direkt då jag landade i min sköna säng. Har sovit i våran stuga den senaste veckan så jag sov super bra i min härliga säng!

Vad har denna vackra dag att bjuda på? Ja det visar sig, vill hitta på något och längtar som tusan till Fredag, jag kan knappt vänta! Nu kommer lite midsommar bilder från dagen, ha en bra måndag puss!

 
 

En härlig midsommar!


Kommentarer
Postat av: Sara

Vad ska du göra på fredag?:)

2011-06-27 @ 16:28:23

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0