You don't deserve my tears

Gårdagen blev super bra. Blev dock inge Göteborg med Tove pga lite om ständigheter. Så istället tog vi ett tidigt tåg till Stockholm för lite shopping. Fick med mig ett par svarta låga converse, två tröjor, nitar till mina shorts och sen lite annat. Jag hade lite tur med mig igår då jag blev tvungen att ta storlek 35 på conversen och gjorde då att dom kostade 350 ist för 700 kr. Det gjorde nog min dag!

På kvällen blev det fest. Jag och Tove kom dit runt nio och var inte hemma förän vid fem på morgonen. Jag hade super roligt och mysig kväll. Denna kväll har jag bara vart hemma. Känner mig lite nere, trött och ja, bara en massa tankar som jag aldrig kan släppa. Bygger upp massa förhoppningar som sedan bryts ner och jag blir som sagt lite nere. Men det är bara att försöka sluta hoppas för mycket, allt löser sig tillslut!

Nu blir det lite mys vid tvn innan jag lägger mig för att sova ut på nästan en hel vecka. Blivit sena härliga sommarkvällar varje dag på senaste tid. Så ni får ha en bra lördags kväll, fred ut! ♥



I wanted you bad
I'm so through with it
Cuz honestly you turned out to be the best thing I never had
I said, you turned out to be the best thing I never had
And I'll never be the best thing you never had
Oh baby I bet sucks to be you right now



Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0