Vart tog allt de bra vägen?

Denna dag började segt och kommer antagligen sluta segt. Vaknade runt tio och har bara legat ända fram tills nu då jag fick i mig lite mat. Jag känner mig inte sjuk, inte döds sjuk, haha jag känner mig bara allmänt seg. Har ingen lust att göra något bara vara. Samtidigt som jag vill göra något, kanske något galet eller bara något vanligt?
Ja ni ser ju hur jag skriver, lite konstigt men jag har inget att skriva förutom att allt är segt.

Får se om jag får arslet ur vagnen och hittar på något eller om jag bara är hemma och vilar, en seg måndag. Vill sola bada och ligga vid poolen men nej, vädret tillåter inte det heller. Så vad gör man istället, sitter inne och kollar film? Nej detta blev ett inlägg men bokstavligt talat en jävla massa tankar.. Ha en bra måndag vi kanske hörs sen!


Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0