Ta vara på tiden innan det är försent

Har vart mycket på senaste tid. Har träffat vänner, sovit borta. Tror inte jag sovit hemma på tre nätter nu, ändå ganska skönt! Igår blev det fest, onsdags fest. Va förbi krogen och hälsade på lite, dansa på bordet. Ja som sagt det var ett jävla drag överallt. Kvällen slutade med att jag och Sandra badade i fontänen och det var svin kallt. Men man måste göra allt innan det är försent, haha.
Idag vet jag inte vad som sker, känner mig ganska trött och sliten. Nöjer mig nog med en myskväll antingen själv eller med sällskap.
På lördag blir det gänget hos mig med grill, bad och dryck. Sommaren blir nog bra trotts allt. Nu blir det fortsatt film, take care!

 
 

Sandra Cederholm ♥




Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0