Stadens gator

Efter att Emma och jag gick olika vägar efter en liten stund på stan så kom de upp en massa tankar. Att jag som liten gått på dessa gator, sprungit runt och lekt en massa och vart lycklig. Kan knappt fatta idag att man har vart lycklig i denna stad. Eskilstuna, en stad som de inte alls finns mycket lycka kvar i. I dagens läge består den av svek, hat, lögner ja allt som man faktiskt mår dåligt utav. Om man är på fel sätt ska man ogillas, om man är på ett annat sätt så ska man ogillas från de andra hållet. Varför kan man inte bara acceptera alla. Visst man behöver inte umgås med alla men att hålla på med skit snack och hata den hit och den dit gör mig så trött på allt. Ibland blir de så att jag hamnar i mellan två kretsar och det gör mig ganska så förvirrad. Jag har insett att jag inte orkar välja eller passa mig in hos alla olika personer. Dom som umgås med mig för gilla mig för den jag är. För hur jag är osv.

Att finna lycka i staden tar lång tid. Tror fler människor behöver kärlek för dom ska kunna glädjas åt andra. Aja skönt att skriva lite. Ikväll blir det några från gänget, mys! puss


Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0