Så många frågor utan svar

Dagen har spenderats hos mormor och morfar med små kusinerna. Fikade, spelade spel och bara myste. Kvällen kommer bli bra, ska ta mig till Emma om några timmar och sedan vidare mot golfbanan. Blir att möta upp grabbarna för lite golf och sedan får vi se om vi tillbringar kvällen med dom eller om jag och Emma drar till henne och färgar mitt hår. Håret ska färgas i alla fall, en sak som är säker.

I morgon väntas en dag hemma hos min Faster med alla kusiner i Slagsta. Kommer bli jätte mys. Länge sen man hälsade på dom ensam.. Nej nu dax för fix, haha.
Pöss ha en bra Tisdag

Lite bilder från förra veckan då jag va på semester med mamma och pappa.

 



Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0