När vi gick hand i hand

Soldag idag med, underbart! Ska snart åka hem till Emma sen rör vi oss till sommarhemmet. Hoppas på lite folk där så de blir lite fart, hehe. Vi kan dock inte vara där så länge för vi har lite saker att uträtta eftersom vi ska överraska Karolina ikväll och i morgon.
Ska till Karolina runt åtta, hoppas vi kanske drar till Borre för kvällsdopp, skulle vara mys! Längtar som satan tills hon kommer hem, ska bli så kul!
Nu är de dags för mig att packa de sista och fixa mig lite innan mamma hämtar upp mig, ha en bra Fredag i solen, poss!


Kärlek till er mina tjejer!


Kommentarer
Postat av: Emma

Kärlek till oss <3

2011-07-10 @ 21:30:57

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0