Jag ska minnas dig som något bra

Nyligen kommit hem från farmor. Va och myste med henne och farfar några timmar ikväll. Blev massa prat och god glass. Igår träffade jag Emma. Vi gjorde massa knasiga saker innan vi och grabbarna åkte hem till mig för lite bad och mys. Senare åkte jag hem till en sötis och sov där. Vi vaknade runt halv två så känner mig lika trött fortfarande haha.. Men mitt mål innan jag sover är att städa klart rummet för i morgon kommer Emma till mig ganska skapligt för bad och sol. På kvällen ska vi kanske spela minigolf med grabbarna, jätte mysigt!

Nu ska jag ta tag i det sista, tankar till alla i norge! puss




Kommentarer
Postat av: Anonym

det går bra nu med grabbarna och grejer ;-)

2011-07-26 @ 17:47:00

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0