Jag blir så trött på vissa..

Jag orkar igentligen inte skriva men jag gör de ändå. Dagen spenderades hos Emma och ikväll får vi se vad kvällen har att bjuda på. I morgon ska syrran ha fest får se om en vän kanske vill komma över, skulle vara kul! Hoppas även att planerna som är lite halvt planerat att åka utomlands med Emma, hennes mamma och lilla syster en vecka skulle vara underbart. Blir i sånt fall sista minuten och lutar mot att besöka Rhodos. Jag har själv aldrig vart där men dom har det och sa att de va underbart!

Jag hoppas och jag tror. Fan vad härligt det skulle vara! Detta blev nästan ett Emma inlägg..


du är då allt för bra!



Kommentarer
Postat av: Anonym

Rhodos kommer bli awesome!!!!;) du är för bra gumman<3

2011-07-29 @ 01:10:21
URL: http://emmaalundstrom.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0