It was a time

Att man kan ha förhoppningar är både bra och dåligt. Men att hoppas för mycket kan bli för farligt. Man gör upp en massa tankar i huvudet om hur man verkligen önskar att allt kunde bli, men nej. Där suddas dom ut och det hamnar massa skit på de tomma platserna.

Mina senaste dagar har vart mys. Har träffat min moster och alla kusiner, Emma har sovit hos mig och grabbarna va här och bada igår. Idag vaknade jag upp med Emma och vi har myst hela dagen. Min kväll blev underbar med mysiga tjejer som jag saknat. Kan bara säga att de händer alltid lite knasiga saker då man är med dom, minnen som man alltså aldrig glömmer! ♥

Morgondagen blir väldigt bra, Karolina kommer hem efter en vecka utomlands, äntligen! Jag ska vara med Emma hela dagen de behövs i all depp.. Vi ska fixa lite saker tills Karolina kommer hem, åh kommer bli toppen. Så mycket man har att berätta för henne också.

Kanske bloggar sen, detta börjar bli för långt, fred ut!


Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0