Grab somebody sexy tell 'em hey

Kom nyligen in efter att vart ute en stund i solen, blev inte så länge eftersom alla moln kom fram hela tiden. Igår åkte jag tidigt till Emma och vi cyklade nog fler mil kan jag lova. Vi var och bada i sommarhemmet, va på stan, åkte till stenby, hem till Karolina, till Borsökna och vidare hem till Emma i skogstorp. Ja som sagt, vi var överallt..

Det var jätte kul att Karolina kom hem igår, underbart att se henne. Brun och fin var hon, vi träffade Oscar och Rasmus i Borsökna för ett "nattbad" och sen cyklade vi hem grabbarna till Oscar innan vi gav oss hem till Skogstorp.
Ikväll, andra planer. Blir fest, fest och massa fest. Kommer bli super bra länge sen jag festa nu, mumms! Så kanske skriver innan jag drar till Emma för lite fix och sånt där. Poss!


En suddig bild på mig och min fina vän Douglas!


Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0