Försvinner bort ett tag, till min säng alltså..

Detta har vart en av de segaste dagarna i mitt liv. Visst jag har inte haft orken till att hitta på något och har sovit hela eftermiddagen. Känner mig fortfarande inte utvilad så kommer nog sova som en stock i natt, skönt! Om en halvtimme börjar en film som heter " Systrar i jeans, andra sommaren " tror jag och jag har bara sätt den första så de va ju bra!

I morgon åker två vänner till Malta på språkresa i tre veckor. Gud så jag kommer sakna dom. Känner att alla bara åker iväg.. Mamma och pappa pratar om att åka i väg i veckan men jag har ingen lust att åka bara sådär. Skulle vara skönt om allt va planerat men ah får se hur de blir med det. Nu ska jag ladda upp för filmen innan jag sover i min underbara säng, poss!


Hej?



Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0