Först då kan jag va din vän

Som ni kanske märker har jag inte haft så mycket att göra idag eftersom jag vart så otroligt aktiv på bloggen idag. Men de kan ju vara lite kul ibland också. I morgon ska jag ner på stan med syrran och shoppa lite sen blir det att träffa en gosse. I morgon händer det i alla fall något. Lördagen va lugn, söndag lugn men en heldag på stan, idag en hemma dag. Nej nu är det dags att göra något så ser frem emot morgondagen!

Nu blir det lite filmtittande innan jag bäddar ner mig i sängen för att hoppas på bra sömn utan en massa hostande. Så man får hoppas på det bästa! Vi hörs nog i morgon innan jag drar mig till stan, ha en bra kväll, love!


bild från kryssning i våras, saknade tjejer ♥


Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0