DET GÅR BRA NU!

Först måste jag säga att jag är så jävla lycklig. Fick reda på idag att jag kom in på den linjen jag sökte till (Samhäll beteendevetenskap på Rekarne).. Trodde inte jag hade en chans efter alla omständigheter men jag lyckades och de va värt allt som jag kämpat med under våren. Åh jag kan inte beskriva min lycka!

Dagen i helhet har vart toppen, shoppade lite med syrran åkte till Emil hennes kille och va där ett tag och nu kom jag precis hem. Får sällskap ikväll så blir lite film och mys, underbar dag! Åh jag bara känner hur allt blir bättre och bättre, ren lycka! I morgon ska jag träffa Emma, underbart vet inte vad vi ska hitta på men något skoj blir det väl! Nu ska jag hjälpa mamma med maten sen blir de lite städning osv. Ha en bra Tisdag, fred ut!


obeskrivligt lycklig! gaaaaah


Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0