Alla bitar börjar falla in på rätt plats

Idag är det samma dåliga väder som de va igår. Men idag har jag ett leende på läpparna som ger mig rysningar genom hela kroppen. Känner att mognaden tar över mitt lekande eller vad man kan säga. Jag börjar inse saker som är fel och vill ha dit dom rätta delarna på plats istället. Att ta kontakt med en vän som jag umgicks med en hel del förra sommaren och även förra hösten och försöker lösa ett misstag som jag gjorde och säga att de va mitt fel.

För att göra detta krävdes de mycket mod och jag va inte säker först för jag va rädd att få ett sämre svar än vad jag fick. De svar jag fick tillbaka gjorde mig gladare än vad jag trodde. Alla minnen började rusa upp och jag vet inte själv vad jag höll på med då jag gjorde detta misstag. En kille som kom emellan och förstörde som nu är ute ur mitt liv och jag bara känner att jag inte kunde må bättre än vad jag gör nu.
Det jag säger kanske låter grovt men de va så de va och sanningen kanske svider för vissa men jag vill bara skriva av mig att de va så de var och ett misstag som jag lärt mig av. Man får bara hoppas på att de löser sig och att allt kommer gå frammåt, för jag saknar det.. Allt de galna med henne som va de lilla extra..

Nu ska jag fixa lite på mitt rum och jag känner också att jag blivit modigare som person och att min mognad tar över allt lekande.. Det gäller att ta tag i saken, vi hörs! Fred ut


Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0